Acest site este cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 - Investește în oameni!
Mese rotunde alegeri locale 2012
Domeniu: 
Transport
Inițiatori: 
Camera de Comerț
Industrie și Agricultură Tulcea
Stare: 
Derulat
Data: 
28 Mai 2012
Locație:
Tulcea/Tulcea
Teme/Întrebări: 
1. Cum puteti influenta decizia publica privind situatia drumurilor pavate – ca parte a infrastructurii de transport local, tinand cont ca lucrarile necesare la diverse operatiuni ale furnizorilor de servicii publice au alterat in mare masura calitatea acestora ?
2. Cum credeti ca trebuie rezolvata problema transportului naval intre Tulcea si suburbia Tudor Vladimirescu ?
3. Cum credeti ca puteti influenta deciziile si hotararile Consiliului Local pentru a aborda, intr-o viziune ecologica transportul local si care ar fi argumentele pe care le-ait putea sustine in demersul decizional local ?
4. Care credeti ca este numarul optim de licente de taximetrie care sa se elibereze la nivel local – si daca credeti ca activitatea de taximetrie are un impact ecologic asupra mediului din orasul Tulcea ?
5. Considerati oportun proiectul Port Marina Tulcea.

 

Ghionu Ovidiu

Candidat la funcția de: 
Consilier local
Formațiune politică: 
PPDD
Status: 
Câștigător

Extras din minuta mesei rotunde:

Drumuri

Sustin inlocuirea drumurilor pavate cu covoare asfaltice – chiar daca pe alocuri s-ar putea sa fie o solutie mai scumpa – chiar daca pe zonele de panta vor trebui mentinute pavajele din piatra cubica dar in celelalte zone sustin inlocuirea lor cu covoare asfaltice.

Fluidizarea traficului – cresterea sigurantei si comfortului in trafic.

Reparatiile la drumurile pavate au esuat lamentabil – am identificat si o parte din cauze –contractul de lucrari sunt castigate de firme … – nu exista munca calificata pentru montarea pietrei cubice.

Tranzitul naval – stim cu totii ca este asigurat de nava de transport a CJ

Punctul nostru de vedere este ca piata de transport trebuie deschisa altor firme – eliminarea monopolului detinut de CJ in present.

Pentru locuitorii din suburbia Tudor Vladimirescu trebuie acordate facilitati in ceea ce priveste transportul cu auto

Infrastructura de transport public – informatiile pe care le avem nu sunt foarte transpoarente – necesitatile de transport ale locuitorilor –

Trebuie sa fie facuta o analiza – a necesitatilor reale – corelate intr-un program informatic – implementata o aplicatie soft – care sa decida principalele rute ( gr 1 2 3 )

Baza materiala a societatii de transport – care sunt principalii indicatori financiari – consider ca este necesar ca pe rutele principale sa se desfasoare cu capacitate mare – iar pe cele secundare cu mijloace de transport gen microbuz.

Acordarea de licente de transport si altor interesati – alte firme care vor sa investeasca in domeniu – nu sunt economizoare montate pe motoare hho la auto de transport – reduce cu 30 % consumul de combustibil  cu impact favorabil pe zona de mediu – ( hidroliza apei )

Licentele de taxi – sunt peste 400 dar avem doar 200 de locuri de parcare alocate acestora dar problemele sunt mai multe ( starea tehnica a auto folosite drept taxi, comportamentul lasa de dorit – in Germania se face o scoala speciala de taxi )

Pentru informații detaliate despre celelalte programe cofinanțate de Uniunea Europeanã, vã invitãm sã vizitați www.fonduri-ue.ro.
Conținutul acestui material nu reprezintã în mod obligatoriu poziția oficialã a Uniunii Europene sau a Guvernului României.