Acest site este cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 - Investește în oameni!
Mese rotunde alegeri locale 2012
Domeniu: 
Asistenta sociala
Inițiatori: 
Cartel ALFA filiala Botoșani
Sindicatul IMPACT Botoșani
Sindicatul ALFA Botoșani
Stare: 
Derulat
Data: 
30 Mai 2012
Locație:
Botoșani/Botosani
Teme/Întrebări: 
1. Ce masuri veti lua pentru asigurarea unui buget al Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului (DGASPC) care sa permita functionarea in conditii optime a institutiei, atat in ceea ce priveste cheltuielile de personal, cat si cele materiale sau cu investitiile?
2. Sustineti sistemul de protectie de tip rezidential clasic sau sistemul de protectie de tip familial pentru beeficiarii DGASPC (copii, tineri, adulti)?
3. Ce proiecte sociale si economice utile DGASPC intentionati sa promovati in perioada mandatului de Presedinte al Consiliului Judetean?
4. Ce propuneri legislative in domeniul asistentei sociale intentionati sa promovati si sustineti din pozitia de presedinte al Consiliului Judetean?

Invitație public

Descarcă Invitație public

23.05.2012

Comisia de organizare a finalizat detaliile desfasurarii mesei rotunde cu tema "ASISTENTA SOCIALA IN BOTOSANI - trecut, prezent si viitor", organizata de Cartel ALFA filiala Botosani, Sindicatul IMPACT si Sindicatul ALFA miercuri, 30 mai 2012, ora 16.30, la Casa de Cultura a Sindicatelor Botosani, cu persoanele care si-au depus candidatura la alegerile din iunie 2012 pentru functia de Presedinte al Consiliului Judetean Botosani.
In completarea celor precizate in invitatia transmisa pe data de 21.05.2012 si in regulamentul de organizare a evenimentului, suntem in masura sa va informam urmatoarele:

1.   Joi, 24.05.2012, ora 11.00 va avea loc o conferinta de presa sustinuta de Comisia de organizare a mesei rotunde in care se va mediatiza evenimentul, precum si modalitatea de desfasurare a acestuia.

2.   La masa rotunda din data de 30 mai 2012, ora 16.30, vor participa NUMAI candidatii care confirma in prealabil participarea, pana la data de 28.05.2012, ora 16.00, prin e-mail filialabt@cartel-alfa.ro sau prin fax la nr. 0231.53.10.21. Nu vor fi luate in considerare discutiile telefonice sau confirmarile de principiu transmise anterior stabilirii cu exactitate a datei evenimentului. In concluzie, subliniem ca vor fi luate in considerare NUMAI confirmarile ulterioare comunicarii invitatiei din data de 21.05.2012.

3.   Programul de desfasurare a mesei rotunde va fi, in principiu, urmatorul:

- 16.20 - 16.30: primirea invitatilor, tragerea la sorti pentru a se stabili ordinea candidatilor la cuvant;

- 16.30 - 16.40: comisia de organizare prezinta scopul evenimentului, invitatii si ceilalti participanti la masa rotunda (mass media, publicul larg)

- 16.40 - 17.20: fiecare candidat isi expune punctul de vedere (timp alocat: 5 minute/candidat). Comisia recomanda si invita candidatii ca in cadrul expunerii individuale sa raspunda punctual la urmatoarele intrebari:

a)   Ce masuri veti lua pentru asigurarea unui buget al Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului (DGASPC) care sa permita functionarea in conditii optime a institutiei, atat in ceea ce priveste cheltuielile de personal, cat si cele materiale sau cu investitiile?

b)   Sustineti sistemul de protectie de tip rezidential clasic sau sistemul de protectie de tip familial pentru beeficiarii DGASPC (copii, tineri, adulti)?

c)   Ce proiecte sociale si economice utile DGASPC intentionati sa promovati in perioada mandatului de Presedinte al Consiliului Judetean?

d)   Ce propuneri legislative in domeniul asistentei sociale intentionati sa promovati si sustineti din pozitia de presedinte al Consiliului Judetean?

-17.20-18.00:     raspunsurile candidatilor la intrebarile directe primite din partea reprezentantilor mass media si la intrebarile din partea publicului larg, transmise prin intermediul membrilor comisiei de organizare;

-18.00 - 18.15:   expunerea finala a candidatilor (timp alocat: 2 minute/candidat)

-18.15 - 18.20:   cuvant de inchidere din partea comisiei de organizare.

Nota:    In functie de numarul candidatilor care confirma participarea si de desfasurarea concreta a evenimentului comisia de organizare poate aduce unele modificari ale timpului alocat sau a programului mai sus mentionat.

4.   Candidatii pot depune la comisia de organizare a mesei rotunde, anterior desfasurarii evenimentului, orice materiale scrise, necesare in sustinerea punctului de vedere care urmeaza sa fie prezentat in cadrul mesei rotunde. Comisia recomanda ca in aceasta situatie materialele sa fie depuse cu minim 24 ore anterior inceperii evenimentului, pentru a se asigura astfel timpul necesar pentru studiul si analizarea acestora de catre organizatori si mass media interesata.

5.   La eveniment poate participa orice persoana interesata, care si-a anuntat intentia de participare unuia dintre organizatori pana la data de 28.05.2012, ora 16.00. Pentru persoanele care nu au notificat participarea pana la termenul mai sus mentionat, asigurarea prezentei in sala dezbaterii se va face doar in limita locurilor disponibile, conform deciziei comisie de organizare.

6.   In situatia in care candidatul doreste sa fie insotit/asistat la dezbatere de un anumit numar de simpatizanti, acest numar trebuie comunicat in momentul in care se confirma participarea de catre candidat. Simpatizantii vor face parte din categoria publicului larg, alaturi de salariatii DGASPC prezenti si alte persoane interesate si nu vor avea dreptul de a lua cuvantul, de a obiecta sau de a se manifesta zgomotos in timpul evenimentului. Eeventualele intrebari ale publicului larg (deci inclusiv ale simpatizantilor) vor fi transmise in scris comisiei de organizare, care va decide asupra oportunitatii adresarii respectivei intrebari unuia dintre candidati!
Comisia de organizare doreste si depune toate eforturile pentru a asigura o dezbatere civilizata, care sa prezinte salariatilor din sistemul de asistenta sociala, in special, dar si publicului larg, in general, o
imagine de ansamblu a interesului candidatilor la functia de Presedinte al Consiliului Judetean fata de domeniul asistentei sociale!
Ne exprimam speranta intr-o buna colaborare!
Comisia de organizare

Marius Leonardo Orosanu                                              Camelia Socianu                                                   Gabriela Camelia Zamfirescu

Presedinte Cartel ALFA filiala Botosani                           Presedinte Sindicatul IMPACT Botosani                  Presedinte Sindicatul ALFA Botosani

Date de contact CARTEL ALFA BOTOSANI:

e-mail: marius_orosanu@yahoo.com; filialabt@cartel-alfa.ro

Pentru informații detaliate despre celelalte programe cofinanțate de Uniunea Europeanã, vã invitãm sã vizitați www.fonduri-ue.ro.
Conținutul acestui material nu reprezintã în mod obligatoriu poziția oficialã a Uniunii Europene sau a Guvernului României.